Forum GOTHIC MAD Strona Główna GOTHIC MAD
Forum przeniesione na: http://gothickomiksy.pl/index.htm
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gothic : Mroczne tajemnice(Gothic I )
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC MAD Strona Główna -> Mody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ojciec redaktor
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Nie 19:33, 28 Maj 2006    Temat postu: Gothic : Mroczne tajemnice(Gothic I )

Polska gupa modderska - Poziomkaz (do której osobiście należe :D ) Tworzy od jakiegoś czasu moda pt "[link widoczny dla zalogowanych] : Mroczne Tajenice"
Mod dodaje około 50 nowych NPC, nowe, ogromne lokacjie i.... looknijcie na screeny :D





Więcej screenów i informacji na oficjalnej stornie [link widoczny dla zalogowanych] i forum [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
połczyn
Królewski Żołnież
Królewski Żołnież



Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Białogard

PostWysłany: Pon 9:29, 29 Maj 2006    Temat postu:

no ladnie ladnie ciekawy pomyslale mam pytanie czy to bedzie dodatek do gry i czy bedzie go mozna gdzies zakupic jesli tak to kiedy?? i mam rozumiec ze to jest do gry [link widoczny dla zalogowanych] 2

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ojciec redaktor
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pon 9:34, 29 Maj 2006    Temat postu:

Jest to mod, a modów sprzedawac nie wolno. Wyjdzie za miesiąc (może 2 :P )
Jest to rzszerzenie [link widoczny dla zalogowanych] 1 a nie 2


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
połczyn
Królewski Żołnież
Królewski Żołnież



Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Białogard

PostWysłany: Pon 9:39, 29 Maj 2006    Temat postu:

dobra dobra mod. ale czemu do [link widoczny dla zalogowanych] 1 ?? troche się spozniliscie bo malo osob jeszcze w to gra i ma ta gre) przeciez teraz się grywa w dwójke i tam by się przydal mod.

p.s. wiem co to jest mod:D tak dla jaj się pytalem;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Czesiu
Administrator
Administrator



Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Białogard

PostWysłany: Pon 11:50, 29 Maj 2006    Temat postu:

Bardzo fajny pomysł, mógł byś coś więcej napisać ?? Co nowego zostanie dodane itp. Te pytanie napewno każdy se zadaje...
A macie jakies inne już zrobione które można ściągnąć(inne mody) ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ojciec redaktor
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pon 15:59, 29 Maj 2006    Temat postu:

jak zdradze wam fabułę to nie bedzie zabawy, a nawet gdybym chciał to przełożony mi nie pozwala :P
Mogę jedynie powiedziec, ze tak łatwo się nie dostaniecie już do starej kopalni, oraz będzie wiele nowych mniejszych obozów.
Macie jeszcze screeny z ataku na obóz łowców orków

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A tu macie wstępik do fabuły
Cytat:
...Jaskinia tonęła w złowieszczym mroku. Bezimienny
obnażył broń. Zimny dotyk stali dodawał pewności
siebie. Chybotliwe cienie zatańczyły na szerokim
ostrzu. Gdzieś z wnętrza zapomnianej przez śmiertelników
góry wydobył się paraliżujący lament umarłych.
- To na pewno wiatr – mruknął Bezimienny – W co ja
się znowu wpakowałem!Niespodziewanie ze skalnej półki
oderwał się makabryczny cień. Bestia zaatakowała bez
żadnego ostrzeżenia. Demoniczne ślepia potwora zdawały
się hipnotyzować. Straszliwe kły i pazury bynajmniej
złudzeniem nie były. Nagle Bezimienny znalazł się na
skraju bezdennej przepaści. Bestia tryumfalnie
wyszczerzyła kły. Demon powoli zbliżał się do
osaczonego człowieka.
- Mój Pan już na ciebie czeka śmiertelna istoto
– doszedł Bezimiennego złowrogi głos.
Przerażony demon skulił się i zniknął w otaczającym
go mroku. Bezimienny przełykając ślinę spojrzał za
siebie. Po drugiej stronie przepaści zajaśniały
czerwone ślepia. Jakaś potężna siła przyciągała
człowieka poza skraj otchłani. Ostatnim, co ujrzał
przed upadkiem były stosy ludzkich szczątków ścielące
dno przepaści. Zimny pocałunek Śmierci pogrążył
Bezimiennego w bezkresnej nicości...
[link widoczny dla zalogowanych]: Mroczne Tajemnice.

NIC WIĘCEJ NIE MÓWIE! ŚLEDŹCIE PODANE STRONY


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wadi
Królewski Żołnież
Królewski Żołnież



Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: dobre pytanie...

PostWysłany: Pią 12:19, 02 Cze 2006    Temat postu:

Spoko mam małe pytanie do doświadczonych "modowców". Macie możę jakiś program tzn cos w stylu notatnika by mógł odtworzyć skrypty np żeby zmienić imie Laresa i co ma ta postac mówić? Chciałbym to wiedzieć bo mój kumpel też robi moda ale nie ma własnie tego notatnika(programu) prosze o pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ojciec redaktor
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pią 15:49, 02 Cze 2006    Temat postu:

eee.... notatnik ma każdy (nie)szczęśliwy posiadacz windows ma notatbik :P
Do skryptów nadaje się równie dobrze, wordpad, pitpad, word, writer i wiele innych. Najzwyklejszy edytor tekstu wystarczy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jurgol
Królewski Żołnież
Królewski Żołnież



Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pią 23:40, 02 Cze 2006    Temat postu:

To znaczy ze będzie nowy większy świat a nie tylko Górnicza Dolina. Niech tylko poprawią błędy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ojciec redaktor
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Sob 8:08, 03 Cze 2006    Temat postu:

Jurgol napisał:
To znaczy ze będzie nowy większy świat a nie tylko Górnicza Dolina. Niech tylko poprawią błędy.

Co masz na myśli?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wadi
Królewski Żołnież
Królewski Żołnież



Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: dobre pytanie...

PostWysłany: Sob 10:21, 03 Cze 2006    Temat postu:

Ale mi chodzi o to by odtworzył skrypty gości czyli taki notatnik gdzie są zawarte imiona kolesi , co ma robić , itp. możesz mi w tym pomóc?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ojciec redaktor
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Sob 11:10, 03 Cze 2006    Temat postu:

Pliki .d otwiera się notatnikiem. Prawy przicisk mysz>otórz za pomocą i z llisty wybierasz notatnik :P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wadi
Królewski Żołnież
Królewski Żołnież



Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: dobre pytanie...

PostWysłany: Sob 12:05, 03 Cze 2006    Temat postu:

A w jakim wy programie piszecie skrypty i który plik trzeba otworzyć (czy jest to plik w Work/data/scripts/compiled-[link widoczny dla zalogowanych] )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ojciec redaktor
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Sob 13:24, 03 Cze 2006    Temat postu:

ASkrypty piszemy poczciwym windowsowskim notatnikiem :P
A skrypty tam gdzie mowiles to sa juz skompilowane, nie skompilowane (czyli z rozszerzeniem /d) to część [link widoczny dla zalogowanych] Mod Development Kit który możan pobrać z oficjalnej strony [link widoczny dla zalogowanych] ( [link widoczny dla zalogowanych] )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vatras III
Obywatel
Obywatel



Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 20:10, 03 Cze 2006    Temat postu:

Wg. mnie to fajny mod (sam testowałem) czasem się wyłączy gra ale fajny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ojciec redaktor
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Nie 11:31, 04 Cze 2006    Temat postu:

Vatras III napisał:
Wg. mnie to fajny mod (sam testowałem) czasem się wyłączy gra ale fajny.

ALE DOWN :D
Zesrałes się nie testowałeś :P Jak narazie nikt prócz członków poziomkaz w niego nie grał :D
Debil, noob i kłamca z ciebie Vatras


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wadi
Królewski Żołnież
Królewski Żołnież



Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: dobre pytanie...

PostWysłany: Nie 15:15, 04 Cze 2006    Temat postu:

Ojciec redaktor napisał:
ASkrypty piszemy poczciwym windowsowskim notatnikiem :P
A skrypty tam gdzie mowiles to sa juz skompilowane, nie skompilowane (czyli z rozszerzeniem /d) to część [link widoczny dla zalogowanych] Mod Development Kit który możan pobrać z oficjalnej strony [link widoczny dla zalogowanych] ( [link widoczny dla zalogowanych] )


dobra ale co potem? jeżeli napisze już skrypt'a to co mam z nim zrobić by chodził


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ojciec redaktor
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Nie 19:50, 04 Cze 2006    Temat postu:

Robisz paczke z mode VDFSem, plik ini itp.Otwierasz [link widoczny dla zalogowanych] starter - mod (nie zwykły [link widoczny dla zalogowanych] starter, musi byc dopisek "mod") zaznaxczasz opcje respare scriptfiles i wybierasz z listy swojego mod ai uruchamiasz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wadi
Królewski Żołnież
Królewski Żołnież



Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: dobre pytanie...

PostWysłany: Pon 16:21, 05 Cze 2006    Temat postu:

Dobra to mi już śmiga dzięx za pomoc a nie wiecie jak zrobić filmik na początek tzn żeby napisy szły w górę i się je czytało i leciała jakaś fajna muzyka?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ojciec redaktor
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pon 17:37, 05 Cze 2006    Temat postu:

hehe, Ulead Film Studio :D
Ale z tym kupę babranai się jest :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC MAD Strona Główna -> Mody Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin