Forum GOTHIC MAD Strona Główna GOTHIC MAD
Forum przeniesione na: http://gothickomiksy.pl/index.htm
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co stało się z Obozem Bractwa?, Oraz klasztorem mnichów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC MAD Strona Główna -> Dyskusja GothicII:Noc Kruka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czesiu
Administrator
Administrator



Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Białogard

PostWysłany: Sob 19:20, 11 Mar 2006    Temat postu: Co stało się z Obozem Bractwa?, Oraz klasztorem mnichów

Jak wam wszystkim zapewne wiadomo dostępu do tych miejsc w G2 broni orkowa barykada. Jeśli przez nią przejdziemy to zobaczymy głównie pustkę (jeśli dobrze pamiętam ). Jest to jednak tylko niedopracowanie twórców (moim zdaniem). Pozostaje więc pytanie co tak naprawdę stało się z tymi budowlami. Co do klasztoru mnichów to trudno stwierdzić, ale jeśli chodzi o Obóz Bractwa to ja przewiduje dwa rozwiązania:
1. Stał się głównym punktem dowodzenia Poszukiwaczy, którzy właśnie stamtąd kierują armią Orków.
2. Został zniszczony przez smoki.
Najbardziej prawdopobone wydaje się rozwiązanie nr. 1, ale to tylko moje zdanie. A jakie jest wasze?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prosiaczek
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Bąbrówka

PostWysłany: Sob 19:38, 11 Mar 2006    Temat postu:

O ile mi wiadomo wszyscy z obozu sekty stali się poszukiwaczami. Może najpierw smoki zniszczyły obóz, a potem beliar zawładnął ciałami nowicjuszy?
Acha armią orków dowodzi Hosh-pak, a jeśli go zabijemy to Ur-shak.
PS. Sorry jeśli zrobiłem jakis bład w nazwach orków.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Czesiu
Administrator
Administrator



Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Białogard

PostWysłany: Sob 23:13, 11 Mar 2006    Temat postu:

Tak pomyślałem i mam:
Gdyby założyć, że Orkowie wyznają Beliara, to nie byłoby dla nich lepszego miejsca niż przesiąknięta długotrwałym kultem demona, ziemia Bractwa. Sądzę, że ruiny siedziby mnichów zostały takimi jak były. Byśmoże zostały zaanektowane jako siedziba wodzów (Orkowie lubią dowodzić z miejsa skąd wszystko widać. Nie jest też powiedziane, że Hosh-Pak jest najwyższym wodzem) Obóz bractwa nie musiał być niszczony, gdyż nie było tam wrogów. Członków bractwa wyeksmitowano...
Teren za palisadą jest jedynym obszarem GD z dostępem do morza, czyli posiłków i zaopatrzenia z Irdorath. Wystarczało go tylko dostosować do potrzeb Orków i voila.

BTW: Nie jest powiedziane ilu członkom Bractwa udało się uniknąć opętania/szaleństwa (pomijając skutki uboczne palenia ziela). Np. w Jarkhendarze spotykamy Fortuno.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
połczyn
Królewski Żołnież
Królewski Żołnież



Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Białogard

PostWysłany: Wto 14:25, 14 Mar 2006    Temat postu:

a no tak zapomniałem o Fortuno ale jestem pewien ze tam są dowódcy orków i poszukiwacze w koncu orkowie tego tak bronią

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wadi
Królewski Żołnież
Królewski Żołnież



Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: dobre pytanie...

PostWysłany: Czw 17:38, 23 Mar 2006    Temat postu:

tam jest raczej jakaś siedzieba orków ale nic więcej nie wiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamilewicz
Obywatel
Obywatel



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Sob 18:51, 08 Kwi 2006    Temat postu:

Być może nie wszyscy członkowie bractwa oprucz Lestera i Angara zostali poszukiwaczami.
Angar mówł chyba tylko o tych co znajdowali się w obozie a kilku nowicjuszy znajdowało się także
poza nim np. mogli właśnie dostarczać ziele do nowego obozu. Tak czy inaczejbractwo przestało istnieć a co do świątyni to orkowie czcili Śniącego i może na bagnach zbudowali własne miejsce kultu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shade
Skazaniec
Skazaniec



Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Wto 9:27, 11 Kwi 2006    Temat postu:

jak przeszlem kiekla razy G2 to postanowilem się wkoncu dowiedziec co jest za ta palisada:D uzylem sobie kodu i się tam dostalem, byla tam tylko pustka i mniej wiecej na srodku tego byla tabliczka z jakims smiesznym tekstem:D a pozatym calkiem po lewej byla jaskinia i w nim kilku martwych typow:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MAFIOSO
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 13:02, 16 Kwi 2006    Temat postu:

A ja mam gdzies przetłumaczony napis z zza palisady!!!
pisze tam cos o olbrzymie z kosmosu ktory dowodzi orkami czy cos takiego
jak znajde ten tekst to wam pokaze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
połczyn
Królewski Żołnież
Królewski Żołnież



Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Białogard

PostWysłany: Nie 18:33, 16 Kwi 2006    Temat postu:

wiadomo ze jak autorzy gry postanowili nie dopuszczac graczy za palisade to na kodach bedzie ta,m byle co!!!!!!!! moze mieli na celu zostawienie tej tajemnicy nie rozwiazanej a kody tu nic nie pomoga!!!!!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xilis
Królewski Żołnież
Królewski Żołnież



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6

PostWysłany: Wto 13:40, 18 Kwi 2006    Temat postu: RE:

Po prostu uznano że skoro nie ma żadnego qesta odnośnie tamtych lokacji to po co je twożyć. Po prostu schowano je za palisadą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC MAD Strona Główna -> Dyskusja GothicII:Noc Kruka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin